״משהו טעים ליד״, הוא עסק למאפים טבעוניים באפיה ביתית. לאחר שעברתי עם הלקוחה תהליך מיקוד עסקי  היה ברור שהטבעונות היא חלק ממשהו גדול יותר. מהמוצרים שלה נהנים גם אנשים שאינם טבעוניים מאחר והם פשוט טעימים.

אחד הערכים הבולטים של אורית הוא, הנתינה והרצון לעשות לאנשים טוב ואליו מצטרפים הזכרונות מהמטבח של ״אמא״ והרצון להציג דמות אנושית מאחורי המוצרים. האמירה של אורית כי העסק אינו קייטרינג או מאפייה אלא היא מכינה מאפים קטנים - משהו שבא ליד הקפה, (מאפים קטנים מלוחים וגרנולה) וההבנה שמהמוצרים שלה נהנים גם אנשים שאינם טבעוניים מאחר והם פשוט טעימים רק חיזקה את התחושה שלי שהטבעוניות לבד היא לא הסיפור.
מפה הסיפור כבר היה ברור. הטבעונות היא חלק משלם גדול יותר, ערך מוביל, אורית נותנת מענה לרגע הזה ביום שבא לנו משהו קטן וטעים ליד הקפה, החליטה, המטבל... ולתחושה של ״בית״ בו יש תמיד משהו טעם בצנצנת העוגיות על השיש או בקופסה בארון.

האתגר בתהליך העיצוב היה להפוך את המותג של אורית למשהו יום יומי בלי להפוך אותו לפשוט, למוצר שמחובר לרגש וצורך. לתת ביטוי לתחושה הביתית והאישית. וכמובן לתת במה חשובה לערך הטבעונות. חיברתי לאורית את השם ״משהו טעים ליד״ ואת הסלוגן ״מהמטבח הטבעוני של אורית״ ובכך נתנו במה משמעותית לנושא הטבעונות ולעובדה שיש דמות מאחורי המוצר. איירתי צנצנת עוגיות ביתית ובכך נתנו מענה לכל הערכים של אורית והעסק וחיברנו את הקהל לסיפור יום יומי שנוגע בתשוקה של כולנו למשהו טעים. המילה ״ליד״ מחזקת את הצורך. מי לא אומר לעצמו לפחות פעם ביום ״איך בא לי עכשיו משהו טעים ליד הקפה/החליטה....״