מיתוג עסקים ומיתוג פרויקטים

תפקידו של תהליך המיתוג הוא להעניק לעסק זהות עסקית, לבנות תדמית וליצור הבטחה שהוא יוכל לעמוד בה .

לאיזה צורך הוא נותן מענה, איזו תדמית תהיה לו, מה הערכים והמסרים שהוא מייצג, מה התכונות שלו, מי קהל היעד, מה התועלות ואיזו חוויה יעבור הלקוח.... היום כולנו כלקוחות מקבלים החלטות קודם כל ממקום ריגשי ורק לאחר מכן ממקום רציונאלי. מקצועיות ואיכות אינם עוד הפרמטר העיקרי לבחירת איש מקצוע ולכן חשוב להכיר את הצורך של הלקוח שלך ולדעת לפנות במסרים לנקודה הריגשית שלו.

   

העיצוב הגרפי הוא הפן הויזואלי של תהליך המיתוג ותפקידו לתת ביטוי לערכים, למסרים ולהגדרות המיתוג וליצור זהות ויזואלית. לרוב השלב הראשון בתהליך המיתוג הוא עיצוב לוגו לאחר מכן גיבוש שפה גרפית אחידה שתלווה את המוצרים השיווקיים - אחידות בעיצוב הגרפי תגרום לכל מי שרואה את החומרים השיווקיים שלך לזהות אותם מייד עם העסק שלך ותגדיל את הסיכוי שיעצרו ויקראו מה הם מציעים להם. שפה אחידה כוללת בחירת פלטת צבעים, פונטים, מסגרת עיצובית וטכניקה אחידים. תהליך מיתוג ועיצוב גרפי הכוללים עיצוב לוגו ויצירת שפת מותג יגרמו ללקוחות הפוטנציאליים לתפוס את העסק שלך כרציני, כזה שיכול לתת מענה לצורך שלהם. מוצרים שיווקיים שהעיצוב הגרפי שלהם נוצר כתוצאה מתהליך מיתוג יגדילו את הסיכוי לביצוע עסקה.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות