זהות עסקית מעוצבת

גם כשעסק נמצא ללא לוגו חשוב ליצור לו זהות עסקית מעוצבת במטרה לבנות תדמית וליצור ולהעביר את המסרים שלו בצורה אחידה.

בדומה לתהליך מיתוג מלא, חשוב גם בתהליך זה להבין וללמוד קודם כל את הסיפור, הסיפור של בעל העסק, של העסק, סיפור שנרקם בינו לבין הלקוחות לכן הצעד הראשון יהיה תמיד תהליך מיקוד, זו דרך משותפת שלי ושל הלקוח בה אנו מגדירים את החזון והזהות העסקית. מגדירים את המסרים שהעסק מייצג, מי קהל היעד, מה הצורך שלו, מה הערכים של העסק... היום כולנו כלקוחות מקבלים החלטות קודם כל ממקום ריגשי ורק לאחר מכן ממקום רציונאלי. לכן חשוב להכיר את הצורך של הלקוח שלך ולדעת לדבר אליו. מקצועיות אינה מספיקה עוד, הלקוח מחפש חוויה - חווית שירות ותהליך וככול שנייטיב להגדיר אותם יהיה לו קל לבחור לעבוד איתנו. חשוב לזכור שאנחנו לא מוכרים רק את המוצר או השירות של העסק אלא תהליך, תוצאה וערך מוסף - תדמית/ איכות חיים/חופש/סטטוס...

העיצוב הגרפי הוא הפן הויזואלי של תהליך המיתוג ותפקידו לתת ביטוי ויזואלי לזהות העסקית שגובשה - למסרים, לערכים ולתדמית.