דיוור ובאנרים

על מנת לשמר לקוחות קיימים ולדאוג שיגיעו לעסק שלך לקוחות חדשים, חשוב להגיע אליהם ישירות.

חלק מהאמצעים בעזרתם ניתן ליצצור שיווק ממוקד וישיר, הם שליחית דף מידע שיווקי ו ניוזלטר. חלקם יהיו מכירתיים ואחרים יספקו לקהל אליו הוא מופנה ידע שיתרות לתדמית ולמוניטין העסק.  לפני תחילת העיצוב חשוב להגדיר מראש מטרה,  מסר ברור וממוקד, קהל יעד, ליצור כותרת ברורה שמסבירה את התועלת של השירות, המוצר.... חיבור בין עיצוב גרפי נכון לבין כתיבת טקסטים נכונה מגדילים את הסיכוי להגיע למטרה. כל ההגדרות הנ״ל צריכות להיות גם לפני פרסום באנרים, חשוב להתייעץ עם איש שיווק דיגיטלי לקבלת החלטות טכניות ואסטרטגיות.