דיוור ובאנרים

על מנת שיגיעו לעסק שלכם לקוחות יש מספר פעולות שיווקיות שנכון לעשות ועליך לבחור מה נכון עבור העסק שלך. איך יודעים? נכון להעזר בבעלי מקצוע ולהתנסות. לשוק יש גורמים רבים ושונים שגורמים ללקוחות להגיע לעסק ולבצע רכישה או לפנות ולברר פרטים. לא על כולם יכולה להיות לך שליטה. לפעמים יש לבדוק מספר דרכים עד למציאת התשובה המדוייקת והאופטימלית אשר משתנה בין עסק לעסק. דבר אחד בטוח, כל עסק חייב חשיפה, בניית תדמית ויצירת מוניטין. השיווק הדיגיטלי מאפשר היום גם לבעלי עסקים קטנים לשווק ולפרסם את העסק שלהם גם אם אין להם תקציב של חברה.

   

אחד האמצעים לכך הוא דיוור. חלק ממנו היא שליחית דף מידע שיווקי. גם פה חשוב להגדיר מראש מסר ברור וממוקד, קהל יעד, ליצור כותרת ברורה שמסבירה את התועלת של השירות, המוצר... ולהניע לפעולה. חשוב לזכור שהמפגש הראשון עם הדיוור שלך יתבצע באמצעות העיניים ולכן חשוב ליצור עיצוב מעניין ומעביר מסרים שיגרום למי שמקבל אותו לעצור ולהמשיך לקרוא. חיבור בין עיצוב גרפי נכון לבין כתיבת טקסטים נכונה מגדילים את הסיכוי להגיע למטרה. כל ההגדרות הנ״ל צריכות להיות גם לפני פרסום באנרים, חשוב להתייעץ עם איש שיווק דיגיטלי לקבלת החלטות טכניות ואסטרטגיות. הבאנר הוא קטן ולכן כולל לרוב לא יותר מכותרת תמונה וכפתור ליצירת קשר.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות