עיצוב פליירים, ברושורים ומודעות

בכל אחד מן המוצרים הנ״ל יש מן המשותף ומהשונה מהאחרים. 

פלייר - דף שיווקי אחד הכולל עיצוב גרפי וטקסט כתוב. עיצוב פלייר לרוב מיועד למכירת מוצר או שירות. הוא יכול לכלול מבצע, מידע על מוצר/שירות חדש, להודיע על שינוי או התחדשות או להסביר על הערכים והכדאיות שלהם.  

ברושור - דף שיווקי לרוב כולל קיפול אחד לפחות ולרוב מטרתו להעביר מידע ולבנות תדמית.

מודעה - מודעות מתחלקות למודעות תדמיית ומודעות מכירתיות והעיצוב של כל אחת מהן יהיה שונה. הן יכולות לשווק מוצר/שירות או לספר לנו על תכונות, ערכים, איכות, ייחודיות... של המוצר/שירות של העסק.

   

מה משותף להם? חשוב להגדיר לפני העיצוב הגרפי מה תפקידם, מה אנחנו רוצים להשיג כתוצאה מהפצתם, מי הקהל אליו הם פונים, מה המסרים שהם צריכים להעביר ואיזו הנעה לפעולה יכללו. במידה ויש שפת מותג חשוב שימשיכו ויעוצבו בהתאם אליה. העובדה שהשקעת בהפקת אחד מהם אין זה אומר שאין צורך באחר. שיווק נכון כולל מניפה רחבה של עשייה ומוצרים שיווקיים שונים. חשוב לבחון מראש את הצורך ובהתאם לתת לו מענה.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות