עיצוב דפי נחיתה

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי שתפקידו להעביר מסר אחד ברור וממוקד ולהניע לפעולה אחת. לכן חשוב להגדיר לפני תחילת תהליך העיצוב וכתיבת הטקסטים מה מטרתו, מכירה, הרשמה, נתינת מתנה ככלי שיווקי, בקשה למידע נוסף..., מה הצורך של הלקוח שלך עליו העסק שלך נותן מענה, מה הפתרון שהעסק שלך מציע ומה התועלות שלו. צירוף הוכחה חברתית - המלצה יכולה לתרום בצורה משמעותית לבניית מוניטין ותדמית ולביצוע הפעולה הרצויה לך. רצוי מאוד לא להעמיס בטקסטים אבל אם כבר בחרת להרחיב יש לתת לעין אוגנים, כלומר ליצור כותרות שיגרמו לו בקריאה מהירה לעצור להבין מה המסר שהן מדברות עליו ואם הוא מדבר אליהם להמשיך לקרוא.

   

דף הנחיתה יכול להוביל לאתר, עמוד פייסבוק, הרשמה לניוזלטר... הוא יכול לכוון ליצירת לידים, מכירת מוצר או שירות באופן ישיר דרך דף הנחיתה, קבלת מתנה, הרשמה לקורס... 

הקהל שלך יגיע אל דף הנחיתה כתוצאה מחיפוש מילות מפתח בגוגל או מודעה בפייסבוק, קישורים באתרים... חשיפה ברשת עם קישור לדף. 

   

חשוב להשקיע וליצור דפי נחיתה מעוצבים שימשיכו את שפת המותג, ימשכו את העין ויחזקו את המסר הכתוב.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות