מה הראיון

סרטי תדמית עסקיים

היום ברור כבר שסרטי תדמית הם כלי שיווקי חשוב לקידום המסרים של העסק והגעה אל קהל הלקוחות הנכון. מרבית השירותים שקיימים בשוק מעמידים את בעל העסק מול המצלמה ונותנים לו לעמוד חשוף עם קושי ולעיתים חשש מהמצלמה, המונעים ממנו להתבטא נכון ולהצליח ״לגעת״ בלקוח הפוטנציאלי וביכולת להעניק לו תחושת ביטחון בעסק ומקצועיות.

   

״מה הראיון״ יצרה קונספט שונה והוא, יצירת סרטים שיווקיים המובנים על ראיון, בעל העסק יושב עם מראיין ששואל אותו שאלות, הוא לא נמצא לבד מול המצלמה, השאלות מכוונות אותו להתמקד בנושאים החשובים, במידת הצורך יוכל המראיין ״להעניק גלגל הצלה״ ולחזור על מה שנאמר כך שהדברים יאמרו בצורה בטוחה.

    

המסרים והמטרות:

 1. העברת המסר שמדובר בסרט שמשמש לשיווק באינטרנט. 2. העברת המסר שמדובר בראיון ולא בעמידה עצמאית של בעל העסק מול המצלמה. 3. חיבור בין יחס חם ואישי למענה עסקי.

    

הפתרונות של סטודיו רונית:

עיצוב לוגו הבנוי מבועות דיבור ומעביר את מסר הדיאלוג, שימוש בסימן המוכר של סרטים המועלים לאינטרנט תוך יצירת זיקה באמצעות הצבע האדום ליוטיוב. שימוש בצבע צהוב מאיר, חם ואופטימי לבין אפור המשדר עולם שקט ועסקי.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות