כבעלי עסקים, עומדים בפניכם מגוון רחב של כלים שיווקיים. לפני שתבחרו מה הכלים הנכונים לעסק שלכם חשוב להגדיר מה מטרת השיווק, מה התוצאה אליה אתם רוצים להגיע, מי הקהל אליו אתם פונים, איפה הוא נמצא ומה הדרך שלכם להגיע אליו - פניה לקהל הרחב, שיווק ממוקד, מפגש אישי, בערוצים דיגיטליים, מודפסים... האם יש לכם צורך בפעולה שיווקית חד פעמית או בצורך, רצון לשמור עם הלקוח על קשר רציף ולתת לו בכל פעם מידע נוסף שהוא זקוק לו ולתת לו עוד אינפורמציה על העסק שלכם.
קיימים כלים שונים שמאפשרים לכם לשמור על קשר רציף עם לקוחות. אחד הכלים הנפוצים הוא הניוזלטר. הניוזלטר מאפשר לכם לפתח מערכת יחסים עם הקהל שלכם - לשמור על קשר רציף, לספק לו ידע שחשוב לו או שחשוב לכם להעביר ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, הוא מאפשר לכם להגיע לקהל ממוקד שכבר הביע עיניין בתכנים שלכם ובלחיצת כפתור אחת להגיע לקהל רחב מבלי להיות תלוי בגורמים אחרים שיחשפו אותו למידע.
ניוזלטר שנותן ערך לקהל, יגרום לו לעקוב אחריכם לאורך זמן ולכם להשמר בתודעה שלו.
הניוזלטר הוא מעיין עיתון, דף מידע מורחב הנשלח ללקוחות שנרשמו לרשימת תפוצה והביעו רצון להיות מנויים עלי. הוא נשלח אל הקהל שלכם ישירות לתא הדואר. בדומה לכלים שיווקיים אחרים, גם הניוזלטר מאפשר לכם לעדכן את הקהל שלכם על מוצרים ושירותים חדשים או לספק לו מידע רחב יותר או חדש על שירותים קיימים, לשתף בפעילות העסקית שלכם, לספק לו מידע כללי שחשוב לכם להעביר לו ושהוא רוצה לדעת, על מבצעים, אירועים עסקיים - כנסים, הרצאות, מעבר למקום חדש, שירותים חדשים, לתת ערך וידע.... לבנות תדמית.
להבדיל מכלים אחרים, הניוזלטר נשלח לקהל ממוקד שהביע עיניין וההגעה אל אותו הקהל אינה מותנת ביד המקרה כמו פוסטים בפייסבוק או קידום אתר/דף נחיתה.
הניוזלטר נשלח בדואר אלקטרוני אחת לשבוע/לחודש או בתדירות אחרת שנקבעתם ונשמרת באופן רציף, הוא יכול גם להשלח אחת לחצי שנה בהתאם לאירועים או פעילות עסקית מוגדרת.
כמו בכלים שיווקיים אחרים, גם בשימוש בניוזלטר התוכן שלכם הוא החשוב. אבל חשוב לזכור שהלקוח נחשף לנראות - עיצוב הניוזלטר והטקסטים לפני שיחליט אם לקרוא או לא. מטרת העיצוב הגרפי - התמונות, הצבעים, מבנה הניוזלטר, הצבעים... לעצור את הקהל ולקרוא, לסייע לטקסטים, לכוון את העיין של הקורא אליהם ולהשלים אותם.
בנוסף, עיצוב אחיד יוצר זהות ויזואלית ייחודית המזוהה עם הניוזלטר שלכם. ע״י כך, הקהל שלכם ילמד לזהות את התכנים שלכם עוד לפני שקרא מילה אחת, העסק שלכם יתפס כעסק רציני. העיצוב יחד עם התכנים הכתובים ייצרו את השלם ויחזקו את התדמית העסקית שלכם, ישלימו ויחזקו את המסרים ואת ההנעה לפעולה.
חשוב שהעיצוב יהיה בעל זיקה לשפת המותג וישמור על מסגרת עיצובית אחידה שתהיה מזוהה עם העסק ועם הכלים השיווקיים האחרים של העסק.
הסטודיו נותן שירותי עיצוב לעסקים המעוניינים לשלוח ניוזלטר ללקוחותיהם או אנשי שיווק היוצרים ניוזלטרים ללקוחות המשרד שלהם.
אתם מוזמנים לפנות אלי ולהתייעץ
בטלפון: 054-2400388
רונית ברק
סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים
Comentários