top of page
תמונת הסופר/תרונית ברק | סטודיו רונית

מה יש בעוגה שלכם?


עיצוב אתר לצלמת שרי אופק
אז מה הקשר בין עוגה למיתוג?

יש אנשים שנכנסים למטבח ״כי צריך״. עבורי, המטבח הוא עוד מקום ליצירה. אני מאוד אוהבת לבשל ולרוב אני פחות אופה. הבישול מאפשר לי הרבה מאוד מקום יצירה ובחירה אישית . מאפייה נתפסת בעיני כמשהו מאוד מדוייקושבלוני, משהו שדורש לעבוד על פי נוסחה קבועה, סוג של שבלונה ואני... אני לא אוהבת שבלונות בכלל בחיים.


אז למה בכל זאת עוגה? כי הבטחתי לאחיין שלי עוגת שוקולד ליום ההולדת שלו

פתחתי ספרים, עשיתי גוגלבניסיון למצוא את המתכון הנכון לעוגות השוקולד שלי. בין אין סוף המתכונים מצאתי גם מתכונים ל״עוגת היער השחור״ אבל עם כל האהבה שלי לא באמת הייתה לי סבלנות לאפות 2 עוגות ולחלק כל אחת ל2 חלקים... וגם די שיעמם אותי רק שמנת ודובדבנים.... אז המשכתי לחפש עוד מתכונים, קיבלתי השראה ויצאתי לדרך... אפיתי עוגת שוקולד לפי מתכון שמצאתי ועד כאן השבלונה... ובכל מה שבא אחרי נתתי מקום ליצירתיות האישית שלי.

נזכרתי במתכון אחר שהכנתי ואימצתי משם את הקרם, בהשראת עוגת ה״יער השחור״ הוספתי דובדבנים, זיכרון ילדות מתוק הניע אותי לאפות נשיקות שהוספתי בתוך ומעל לעוגה, כיסיתי בעוד שכבה, מרחתי קצפת לבנה, גירדתי שוקולד שיתן קונטרסט לנשיקות שהוספתי מעל... ויצאה עוגת ״הלילה והכוכבים״ במקום עוגת ״היער השחור״.


העוגה שלי משקפת שלעיים גם כשמתחילים מתוך שבלונות, או פועלים במסגרות קיימות ניתן למצוא בתוכן יכולת בחירה ומקום ליצירה וביטוי אישי, זה נכון לכל דבר בחיים וזה נכון גם למיתוג - למיקוד העסקי שלנו ולעיצוב הגרפי שלו.

כבעל עסקים אנחנו משתייכים לתחום מסויים, למקצועות שיש להם פרדיגמות, הגדרות, תדמית, ... בדיוק כמו חלוקת עוגות לעוגות שוקולד / שכבות / יום הולדת / פירות....

ויחד עם זאת, תמיד יש לנו אפשרות למצב את עצמינו בצורה ייחודית ואותנטית בתחום שלנו.

כל אחד מאיתנו מגיע עם זכרונות, ידע, עולם ערכים, תשוקות... כשהתרמיל שלו מלא בניסיון חיים, דברים שלמדנו ברגשות וחלומות, בדברים שחווינו...

כל בעל עסק הוא אדם שונה מהקולגות שלו וזה הייחוד / הבידול המשמעותי ביותר שלו.

ככול שנלמד לעצור להתבונן אל מה שאספנו לתרמיל שלנו, נביט אל עצמינו, ככול שנעיז לחלום ולבחור נוכל תמיד ליצוק משמעות לעסק האישי שלנו - תוכן, ערך, חוויה... וליצוק לתוך ההגדרה שלו את ה״טעם״ והנראות הייחודיים לו.

כבעלי עסקים, ככול שנלמד להכיר את הסיפור שלנו, את החוזקות שהוא נותן לנו, את המשמעות שלו... נוכל לגבש דף מסרים ברור ולמצוא את הדרך שלנו לדבר את עצמנו, את העסק שלנו לקהל שלנו.


אז מה יש בעוגה שלכם?


תהליך מיתוג עסקי זה לא רק ״לעצב יפה״. תהליך מיתוג מקצועי יוצר לעסק זהות עסקית קודם כל בהגדרות ובמסרים המילוליים ורק לאחר מכן בעיצוב הגרפי.

תהליך העיצוב הוא תרגום ויזואלי לתהליך המיקוד העסקי.


 

אתם מוזמנים לפנות אלי ולהתייעץ או לצורך קבלת הצעת מחיר

שיחת ייעוץ טלפונית ללא עלות וללא התחייבות 054-2400388

רונית ברק

סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים

 

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


bottom of page