top of page
רונית ברק | סטודיו רונית

מטריה שיווקית שנתית

עודכן: 14 באוק׳


כלים שיווקיים
מטריה שיווקית שנתית

יצאתי ליום פגישות, בחוץ יום אביבי נעים, אבל אמרו שהיום יהיה גשום. אני מאוד אוהבת את החורף, אבל ממש לא רציתי לפגוש את הגשם כשאני בדרך לפגישה. אז הכנסתי לתיק מטריה והצטיידתי במעיל. יצאתי מוכנה לכל מצב שלא יהיה...

בעסק שלך זה אותו הדבר. יש תקופות שקטות שניתן לצפות מראש ויש פעמית שקורה משהו לא צפוי, מגיע ענן שמכסה את האור ועל מנת שניתן יהיה להמנע מ״הפתעות״ ובעיות חשוב להתכונן מראש...

כדי להגן על העסך ועל עצמך, חשוב לעשות פעולות שיווקיות לאורך כל השנה.

אז מה עושים?

סטודיו רונית מציג לכם פתרונות ליצירת המטריה השיווקית שלכם

צאו לדרך מוגנים

1 רגע חושבים - בשלב ראשון חשוב לעצור לחשוב מי הלקוח שלך, לאיזה צורך העסק שלך יתן לו מענה, איזה חוויה הוא יעבור מהמפגש איתך ולמה דוקא התהליך שיעבור יתך נכון עבורו... איפה הלקוחות הפוטנציאליים שלך נמצאים, איך ניתן לחשוף את העסק שלך בפניו ומה ניתן לעשות על מנת להצרב בתודעה בתודעה שלו.

2 זהות ויזואלית - חשוב לעבור תהליך מיתוג בסטודיו מקצועי, תהליך שיצור עבורך זהות עסקית מעוצבת אחידה וייחודית. לגבש שפה גרפית אחידה וייחודית שגובשה עבור העסך שלך, נראות המעבירה את הערכים והמסרים שלך.

שפה שיוצרת תדמית נכונה שמשקפת את העסק שלך, מעבירה מסרים ברורים שיחלחלו ויצרבו בזיכרון של הקהל הפוטנציאלי והקיים.

3 נוכחות אינטרנטית -

- חשוב ליצור אתר, מיניסייט או דף נחיתה על מנת שיוכלו למצוא אותך בחיפוש באינטרנט. חשוב לזכור אם לא ימצאו אותך בגוגל ימצאו את הקולגות שלך.

חשוב ליצור דף עסקי בפייסבוק ולעדכן אותו כל הזמן בתכנים, לכתוב בלוג.

- כתיבת פוסטים ומאמרים באופן עקבי - לתת טיפים, לכתוב על תהליכים עם לקקוחות ודרכם לספר על החוויה, התועלת, הערך המוסף... , שיתוף בעבודות שנעשו, לתת תשובות על שאלות שעלו במפגשים עם לקוחות, כי מה שמעניין לקוח אחד כנראה מעלה שאלות דומות אצל לקוחות פוטנציאליים נוספים.

כתיבה שוטפת תציג את העסק כעסק פעיל שלא מפחד לחלוק מהידע שלו, כעסק שיש לו ערך עבור הלקוחות.

חשוב לשתף ככול שנוח לך בתכנים אישיים. לא חייבים להעלות תמונות משפחתיות, בחוף הים... אבל שיתוף במחשבות, התלבטויות, תהליכים... יאפשרו לראות, להכיר את האדם, אישיות שמאחורי העסק. חשוב לבחור שעסקים עושים עם אנשים...

4 שיתופי פעולה - יצירת שיתופי פעולה עם בעלי עסקים שמשלימים את הפעילות העסקית, השירות, התהליך... שלך יאפשרו לך לתת ללקוחות מעטפת כוללת שתהווה אלטרנטיבה לעסקים גדולים יותר המעסיקים עובדים שעושים את העבודה הזו...

שיתופי פעולה הם מקור ליצירת שיווק ממוקד ודרך להגיע ללקוחות נוספים.

5 שיווק מודפס ויצירת המשכיות - הכנת חומרים שיווקיים מודפסים שילכו עם הלקוח הפוטנציאלי אחרי פגישה וימשיכו את השיווק גם שלא בנוכחותך - גלויה, ברושור, פולדר עם חומרים כתובים...

6 שמירה על קשר רציף עם הלקוח - הכנת סרטונים, שליחת ניוזלטר, יצירת הדרכות דיגיטליות, דפי נחייתה... - שמירה על קשר רציף עם הלקוח הפוטנציאלי או הקיים תאפשר לך ליצור מצב בו הוא יזכר בך ברגע הנכון וידע למה לפנות אליך.

צרו לכם מטריה שיווקית

 אתם מוזמנים לפנות אלי ולהתייעץ

בטלפון: 054-2400388


רונית ברק

סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים

57 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page