עיצוב גלויה

גלויה היא כלי שיווקי שמטרתו לעביר מסרים הן תדמיתיים והן מכירתיים.

חשוב להגדיר לפני העיצוב הגרפי מה תפקידה של הגלויה, לאילו תוצאות היא אמורה להוביל, מי הקהל אליו היא פונה, איפה הוא נמצא ומה המסרים שהיא צריכה להעביר.

    

כמו כן חשוב לדעת האם הגלויה מחולקת כחלק מחשיפה של העסק ומשלימה תהליך שיווקי או שהיא עומדת בפני עצמה בלי הנוכחות שלך וכל תהליך השיווק נעשה רק על ידי הגלויה עצמה. גלויה מעוצבת שתכלול טיפים, מידע וערך מוסף תגדיל את הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי שלך ישמור אותה ויחזור ויקרא את מה שכתוב בה. במידה וניתן, חשוב להכניס המלצה ובכך לחזק את המוניטין של העסק.

    

חשוב שהעיצוב של הגלויה ימשיך את הקו העיצובי של העסק וימשיך/ישלים את המסרים שלו ובכך יחזק את התדמית של העסק שלך. הגודל הסטנדרטי של גלויות הוא 10 ס״מ על 15 ס״מ אך ניתן מעט לשינוי בהתאם לצורך. להבדיל מפלייר אין הרבה מקום לטקסטים ולכן חשוב להיות יותר תמציתיים. עומס יתר בטקסט ובעיצוב גרפי ימנע מרוב האנשים לקרוא את התכנים. גלויה קטנה יותר מפלייר וקל לשמור אותה והיא משדרת יותר יוקרה ותדמית גבוהה יותר.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות