עיצוב לדפוס

עיצוב לדפוס

    כל עסק צריך שיווק, מניפת המוצרים השיווקיים היא רחבה מאוד וצריך לדעת לבחור את הכלים הנכונים בהתאם לצרכים של העסק ולקהל אליו פונה השיווק. מרבית הערוצים השיווקיים כוללים בתוכם עיצוב גרפי חלקו מופק בבתי דפוס וחלקו פונה לערוצים הדיגיטליים השונים. לכל אחד מהם מאפיינים שונים בשל המדיה בה הם מוצגים, מרכיב הזמן, האמצעים והמגבלות הטכניים והמטרות אותן השיווק רוצה להשיג.
   
    חומרים שיווקיים המיועדים לדפוס יכולים להיות מופצים בתפוצה רחבה, כמו מודעות לעיתונים, פליירים בתיבות הדואר... או בחלוקה לקהל ממוקד במקום/אירוע מוגדר, כמו גלויות, כרטיסי ביקור, ברושורים, קטלוגים....  על מנת לבחור את הכלי השיווקי הנכון חשוב להגדיר מראש, מה מטרת השיווק, חשיפה, בניית תדמית, מכירה... חשוב ליצור מסר ברור ולדבר על נושא אחד והתועלות שלו, השקת מוצר חדש, מבצע, עידכון על פתיחת/מעבר חנות, שיווק שירות/טיפול/מוצר - לאיזה צורך הוא נותן מענה, מה היתרונות שלו ושלך כעסק....  מי הקהל אליו הוא פונה,  איפה הוא נמצא ואיך ניתן להגיע אליו.
   
רבים מספידים היום את עולם הדפוס, נכון השיווק הדיגיטלי קבל נתח גדול בעולם השיווק והפרסום ונתן מענה טוב ואפקטיבי יותר במקרים רבים אבל יש דברים שלא ניתן לשנות או להחליף או שדוקא השילוב בין שיווק מודפס לדיגיטלי נותן את המענה המושלם.
    
    כמעט בכל יום או מפגש אני שומעת ״מי צריך היום כרטיס ביקור...?״ אז יש לי חדשות בשבילכם רוב בעלי העסקים עדיין צריכים. למה?. פשוט מאוד, קודם כל כי עדיין יש אנשים שמבקשים, חוץ מזה אתם אף פעם לא יודעים איפה תפגשו את הלקוח הבא שלכם, כמה זמן שיחה תהיה לכם והאם יהיה לו זמן לשלוף את הטלפון הסלולרי לעדכן פרטים. דמיינו לכם שאתם עומדים בתור לכספומט, או בקופה בסופר, רגע לפני שהאדם שלפניכם מקבל את תורו מתחילה להתפתח שיחה ואתם מזהים שהוא ממש יכול להיות הלקוח הבא שלכם או לעזור לכם להגיע אליו. אז מגיע תורו ולא ממש הספקתם לשווק את עצמכם והוא בכלל לחוץ בזמן הילד ליד לקח לו את הטלפון, הזמן לוחץ ואין מצב שהוא ירשום את הטלפון שלכם. זה בדיוק הזמן שכרטיס הביקור יכול לעזור. הכרטיס קטן, ניתן תמיד להחזיק אותו בארנק ולשלוף בכל מצב. עוד על כרטיס ביקור ניתן לקרוא כאן.
    
    המוצרים הגרפים ברוב המקרים מגיעים ישירות אל ידיו של הלקוח מבלי שיהיה צורך בהחלטה שלו להכנס לאתר או ללחוץ על כפתור כדי להגיע אליו, הוא נגיש וניתן לשמירה במקום נוח... לכל מוצר גרפי מודפס יש גודל או טווך גדלים שנהוג או אפשר להדפיס, סוגי נייר ופרמטרים נוספים שמשפיעים על כמות המידע שהוא יכול לכלול ועל עלויות ההדפסה והעיצוב הגרפי.
 

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות