עיצוב רולאפ, עיצוב פוסטר ומיתוג עמדות שיווק בכנסים

הן אם מדובר בעיצוב רולאפ, עיצוב פוסטר, או עיצוב קיר או ביתן לתערוכה/כנס חשוב להבין שבראש ובראשונה יש לקחת בחשבון שהוא מיועד לשיווק מרחוק ומקרוב. במהלך העיצוב הגרפי יש להתייחס לכך על מנת שהטקסטים יהיו קריאים הן מרחוק והן מקרוב ושהעין תצליח להכיל ולראות את האלמנטים הגרפיים השונים. חשוב שיהיו תמונה או איור שניתן יהיה לראות בברור מרחוק וכותרת ברורה שיחד יעוררו עיניין, יגרמו להבין מה הם משווקים ויזמינו את מי שרואה אותם להתקרב ולקבל מידע הן בקריאה והן ע״י נציג העסק הנמצא במקום ובסופו של דבר להניע לרכישה.

   

במידה ויש חומרים שיווקיים נוספים המחולקים באותו מעמד חשוב שכולם ידברו בשפה גרפית אחידה כך שיהיו מזוהים עם העסק, אם פלייר מחולק בצידו האחד של האולם והביתן נמצא בקצה השני חשוב שידעו לקשר בינהם.

שפה גרפית אחידה תעזור לבנות זהות ויזואלית ולצרוב אותה בזיכרון וכן תסייע לבניית תדמית רצינית ולהשפעה על הלקוח הפוטנציאלי שלך ועל הרצון שלו לקבל עוד מידע ולאפשר לך להגדיל את הסיכוי להפוך אותו מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות