עוד רגע...

אני בטוחה שאחרי קריאה יהיה לך קל יותר להבין

אם אני השותפה שלך לדרך.

למה דוקא סטודיו רונית?

       את סטודיו רונית הקמתי בשנת 2012 כסטודיו לעיצוב גרפי ועיצובים אמנותיים. לאחר 3 שנים בהן חידדתי את הידע והיכולת לעבור עם הלקוח תהליך מיתוג ולא רק לעצב ולאחר שהתחלתי לקבל מהלקוחות שלי תגובות חיוביות על שיחת המיקוד שאני עוברת איתם וההבנה שרובם יוצאים ממנה כשהם מסוגלים לדבר על העסק שלהם ולשווק אותו בצורה מדוייקת ובטוחה יותר, עשיתי את מה שאני ממליצה ללקוחות שלי. בחרתי להתמקד, להגדיר ולחפש את הייחוד שלי. היום סטודיו רונית מוגדר כסטודיו למיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים.

 

מה הייחוד שלי?

       תהליך המיקוד והצורך להכיר ולהבין את האדם שמאחורי העסק. אני מאמינה שמאחורי כל עסק עומד אדם והאישיות שלו היא זו שמשפיעה במידה רבה על הייחוד של העסק. מתגובות של לקוחות לאחר שיחת המיקוד, הבנתי שרבים מהם מרגישים חיבור ריגשי גדול יותר לעסק שלהם והבנה מה הם נותנים ללקוח שלהם. ״...אני מטפלת אבל עכשיו העסק שלי עובר טיפול...״, ״ ...אני מרגישה שאת עושה טיפול פסיכולוגי לעסק שלי...״, ״...חיברת אותי ריגשית לעסק שלי״, ״...עכשיו אני מעיזה להגיד את מה שלא אמרתי קודם...״... אלו רק חלק מהמשפטים שלקוחות אמרו לי תוך כדי או בתום שיחת המיקוד. שיחה שבמקור נועדה לתת לי כלים ליצור זהות עסקית מעוצבת נכונה וייחודית ולא רק עיצוב גרפי יפה ועם הזמן הפכה להיות ערך מוסף עבור הלקוחות של הסטודיו.
       מבחינתי מיתוג זו דרך, ואני שותפה מלאה לדרך שלכם. שירות זו לא סיסמה עבורי ולא מילה שחוקה, זו דרך התנהלות. אני מבינה את הקושי להחליט על עיצוב שילווה את העסק לאורך שנים, אני מבינה את הקושי כשלעיתים החלום הויזואלי לא מתחבר לצורך האמיתי של העסק וליכולת לשווק אותו נכון, אני מבינה שהלקוחות שלי הם אנשים עובדים ולעיתים סוף היום הוא הזמן היחיד שהם יכולים לדבר ולכן אני זמינה עם הרבה סבלנות, הקשבה והכלה גם בשעות לא שגרתיות.
אני יוצאת לדרך עם תחושת מחוייבות ורצון לעזור לכל לקוח להוציא מעצמו את המיירב. אבל אני גם מבינה שכמו בכל שותפות ומערכת יחסים דברים יכולים לא לעבוד או שלקוח לא באמת מוכן לשינוי. כבר עצרתי תהליך באמצע והמלצתי ללקוח להפסיק את התהליך כי הבנתי שהוא לא נמצא ב״מקום״ שמאפשר לו באמת להחליף או ליצור מיתוג והוא לא בשלב שהוא באמת מוכן להפרד מהלוגו הישן. קרה שהרגשתי שמשהו בתקשורת ביני לבין הלקוח לא מניב את התוצאה הרצויה לו ואיפשרתי ללקוח להחליט אם ממשיכים או עוצרים. לכן אני לא גובה מראש את כל הסכום ומשאירה ללקוחות תחנת יציאה. 
       כשלקוח עושה בחירה שנראת לי לא נכונה אני אעשה כל שביכולתי להסביר לו איפה הטעות, למה ומה צריך לעשות אחרת, עד לנקודה שאני ארגיש שאמרתי הכל אז אני אשחרר לו את זכות הבחירה. כבר קראתם ועוד תקראו שמבחינתי המטרה לעצב נכון, אבל עיצוב נכון שלקוח לא מתחבר אליו לא יהיה אפקטיבי. כי מי שלא מחובר למיתוג שלו לא יעשה בו שימוש בביטחון והדבר רק יפגע בעסק, לכן ישנם מקרים בהם אני מנסה למצוא את האמצע בין הצורך לבין הרצון של הלקוח. ברגע שהלקוח ואני נבחר להמשיך בדרך משותפת למרות חוסר ההסכמה, אני אעשה כל שביכולתי על מנת לכוון אותו לעשות את הבחירות שלו נכונות עד כמה שאפשר.

ארגז הכלים שלי

       עם השנים יצרתי לי ארגז כלים מגוון המאפשר לי ליצור לכל לקוח מיתוג עסקי נכון ומדוייק עבור העסק שלו. עיצוב נכון מבוסס על תהליך מיקוד והגדרת העסק, על מנת שזה יקרה אני מקפידה לנהל דיאלוג עם הלקוחות שלי לכל אורך הדרך וליצור מחוייבות הדדית לשיח אישי. כל הצעת מחיר מתבססת על שיחת היכרות וייעוץ ראשוני בטלפון, שיחה שאינה מחייבת אף אחד מהצדדים ואינה כרוכה בתשלום. 
ארגז כלים שלי מחבר בין היכולת לשאול שאלות ולהקשיב, יכולת עיצוב, יכולת ביצוע בטכניקות שונות, ידע בהכנת חומרים לדפוס ובהבנת ההבדל בין סוגי ההדפסה והנייר השונים ושנים של ציור על בד בטכניקות שונות.
כמו כן אני רואה בשיתופי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים וביכולת להפנות לקוח לאיש מקצוע שמשלים את העבודה שלי, חלק מהשירות ומהמענה המקצועי של הסטודיו. עם השנים יצרתי קשר עם אנשי מקצוע אליהם אני יכולה להפנות כל לקוח במידת הצורך או ליצור איתם שיתוף פעולה בעצמי. אנשי כתיבה, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ניהול עמודי פייסבוק, שיווק באינטרנט, צילום...
       מיתוג זה תהליך, דרך משותפת שאני עושה עם הלקוחות שלי והיא מתחילה מבחינתי בשיחת הטלפון לפני הצעת המחיר ומסתיימת אחרי שלב הדפוס. מאחר ומיתוג עסקי הוא כלי שיווקי, המטרה שלי בתהליך עם הלקוח היא לא לתת לו עיצוב גרפי יפה, אלא עיצוב ייחודי שיצור זהות עסקית מעוצבת לעסק שלו ויהיה נכון ומדוייק עבורו, עיצוב גרפי שיעביר מסרים, יבנה תדמית, יפנה לקהל הנכון ויהווה עבורו בסיס שיווקי.
       אני מקפידה להמשיך ולהתעדכן, ללמוד, לנהל דיאלוג עם בעלי מקצוע משלימים במטרה להתקדם יחד עם התחום ולשמור על שפה עיצובית עדכנית ומדוייקת, לשמור על עכשיוית ולהיות מסוגלת לתת לכל לקוח ידע וכלים או יכולת להפנות לבעלי מקצוע מתאימים שיכולים לסייע לו.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות