עיצוב לכנסים מקצועיים והדפסות פורמט רחב

במהלך העיצוב לפורמט רחב חשוב מאוד לתת את הדעת על המיקום בו יוצגו החומרים השיווקיים ולמרחק הויזואלי של הקהל.

כמו בכל חומר שיווקי, גם בהדפסות בפורמט רחב חשוב להגדיר מראש את המסר והמטרה לה הם יועדו. חשוב ליצור עיצוב שיאפשר לטקסטים להיות קריאים הן מרחוק והן מקרוב ושהעין תצליח להכיל ולראות את האלמנטים הגרפיים השונים. חשוב שיהיו תמונה או איור שניתן יהיה לראות בברור מרחוק וכותרת ברורה שיחד יעוררו עיניין, יגרמו להבין מה הם משווקים ויזמינו את מי שרואה אותם להתקרב ולקבל מידע הן בקריאה והן ע״י נציג העסק הנמצא במקום ובסופו של דבר להניע לפעולה.   
במידה ויש חומרים שיווקיים נוספים המחולקים באותו מעמד חשוב שכולם ידברו בשפה גרפית אחידה כך שיהיו מזוהים עם העסק.