מיתוג | בלהה מנדילוביץ׳ - סוכנת נדל״ן

בלהה מגיעה אל עולם התיווך מקרייה מצליחה בשיווק, היא יודעת לעבוד עם אנשים, מבינה אנשים ובעלת יכולת שיווק טובה. חשוב לה להקשיב ללקוח ללמצוא פתרון לכל בעיה ולכן היא  עובדת בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע שמשלימים את העבודה שלה ובכך מסוגלת לתת ללקוחות שלה ו/או לרוכשי הדירה מענה ללצרכים שונים, מסוגלת לפתור בעיות ולהתגבר על מכשולים. היא מגדירה ללקוח מה נכון לו ומה לא. מבחינת בלהה תיווך הוא תחום של אנשים וחיבור ריגשי הוא המפתח לעסקה. היא מגיעה לעבודה שלה נחושה. כל אלו מסייעים לה להוביל את הלקוחות עד למכירת הדירה - היא מובילה אותם עד לקו הסיום.

   

מסרים ומטרות:

אחרי שבלהה ואני ערכנו שיחת מיקוד על מנת להבין את החוזקות והייחוד שלה חזרה בלהה עם הרעיון להצטלם כרצה שמגיעה לקו הסיום. מפה המסימה שלי היתה להנחות אותה לפני הצילומים ולעצב נכון.

1. שמירה על שפה עיצובית שתייחד אותה בתוך המערכת אליה היא שייכת ועדיין ליצור עיצוב גרפי עם זיקה לרימקס. 2. נחישות ויכולת להגיע עד לקו הסיום 3. להעביר את האישיות הנעימה של בלהה ולהציב אותה כמותג עצמו.

   

הפתרונות של הסטודיו:

יצירת מסגרת עיצובית אחידה שתהווה את הבסיס לכל החומרים השיווקיים ותיצור תדמית של עסק רציני. שימוש בצבעי הלוגו של רימקס. עיצוב סגיר שיוצר תחושה של תנועה ופעולה ומשתלב כמסגרת המשלימה ותוחם את התמונה ויחד עם זאת תחושה של יציבות וביטחון. בלהה הצטלמה כשיש עליה מאפיינים של מתמודדת בתחרות ריצה ונראת נחושה אך עם חיוך נעים. כל ההחלטות הגרפיות נתנו מענה למטרות שנקבעו מראש וחידדו את המסר.

   

המוצרים השיווקיים שעוצבו: כרטיס ביקור ונייר מכתבים, גלויה שיווקית דף מידע שנתלה ברחוב עם פתקים לתלישה, שילוט באנר שהותאם לפייסבוק ולאתרים שיווקיים נוספים.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות