פיתוח זהות עסקית | בלהה מנדילוביץ׳ - סוכנת נדל״ן
המוצרים השיווקיים שעוצבו בסטודיו: כרטיס ביקור ונייר מכתבים, גלויה שיווקית, שילוט, קאבר לפייסבוק ודף מידע עם פתקים לתלישה.
בלהה מנדילוביץ׳ סוכנת נדל״ן סוכנת נדל״ן מגיעה אל עולם התיווך מקרייה מצליחה בשיווק, היא יודעת לעבוד עם אנשים, מבינה אנשים ובעלת יכולת שיווק טובה. חשוב לה להקשיב ללקוח ולמצוא פתרון לכל בעיה. מבחינת בלהה תיווך הוא תחום של אנשים וחיבור ריגשי הוא המפתח לעסקה. היא מגיעה לעבודה שלה נחושה להוביל את הלקוחות עד למכירת הדירה. קיימת הלימה בין הערכים העסקיים שלה לערכים האישיים ובתוכם היותה רצה מרתונים.
האתגר: למתג את בלהה מתוך הסיפור והערכים האישיים שלה ולא להגדיר אותה כעוד מתווכת. יצירת זהות ויזואלית אחידה שמהווה כלי שיווקי ללא לוגו אישי והשארות תחת הלוגו של רימקס.
הפתרון: בשיתוף פעולה עם הלקוחה הולט למקד את המסר במחנה המשותף המובהק בין היותה רצה מרתונים לחיבור שלה עם הלקוחות וזה העובדה שבשניהם היא מובילה אותם עד לקו הסיום. יצירתי עבורה בלהה שפה גפית אחידה למוצרים השיווקיים שביקשה. השפה מחזקת את המסר ״מובילה עסקאות לקו הסיום״ ונותנת ומשלבת בתוכה צילום של בלהה כדי לחזק את המסר ואת החיבור האישי שלה.
פלטת הצבעים הותאמה לצבעי הלוגו של רימקס כדי ליצור חיבור אבל יחד עם זאת הקו העיצובי שנבחר מעניק לה בידול ויזואלי ונותן מקום לערכים והמסרים שלה.