top of page

עיצוב גרפי ופיתוח שפה גרפית

בין אם עסק נמצא בתחילת דרכו ובין אם הוא עסק ותיק, חשוב לפתח שפה גרפית אחידה שתהווה זהות ויזואלית.

העיצוב הגרפי הוא כלי להעברת מסרים ויצירת תדמית לכן חשוב לפני פיתוח השפה הגרפית למקד ולדייק את המסרים, הערכים ולהבין מה רוצים שיקרה, כתוצאה השיווק . הסטודיו מקפיד לפתח ללקוחותיו שפה גרפית היוצרת בידול ויזואלי או להמשיך ולפתח שפה קיימת גם אם הגיעו לסטודיו ליצירת חבילת כלים שיווקיים וגם אם הגיעו לתהליך מלא. כאשר מגיעים לקוחות שעושים את צעדיהם הראשונים וקיימת הבנה שהם עוד לא בשלים לתהליך מיתוג מלא, ניתנת להם המלצה להמתין עם הליך מיתוג עד שיחוו את עצמם במקצוע החדש, את סוגי הלקוחות ויגיעו לשלב שנכון עבורם ליצור מיתוג מקצועי. דחיית תהליך המיתוג אינה מפחיתה מחשיבות פיתוח זהות עסקית שתהווה בסיס ליצירת כלים שיווקיים ולכן הסטודיו מקפיד על יצירת שפה גרפית מובנת מסרים שמהווים בסיס ליצירת כלים שיווקיים מקצועיים ובוני תדמית. 

bottom of page