top of page
עיצוב גרפי לעסקים וארגונים ופיתוח שפה גרפית
בין אם עסק נמצא בתחילת דרכו ובין אם הוא עסק ותיק, חשוב לפתח שפת מותג - שפה גרפית אחידה שתהווה זהות ויזואלית ותסייע בשיווק. העיצוב הגרפי הוא כלי להעברת מסרים ויצירת תדמית לכן חשוב לפני פיתוח השפה הגרפית למקד ולדייק את המסרים, הערכים ולהבין מה רוצים שיקרה, כתוצאה השיווק. כמעצבת גרפית שעובדת עם עסקים וארגונים אני מקפידה לפתח ללקוחות הסטודיו שפה גרפית היוצרת בידול ויזואלי או להמשיך ולפתח שפה קיימת כחלק מעיצוב כלים שיווקיים. כאשר מגיעים לקוחות שעושים את צעדיהם הראשונים וקיימת הבנה שהם עוד לא בשלים לתהליך מיתוג מלא, ניתנת להם המלצה להמתין עם הליך מיתוג עד שיחוו את עצמם במקצוע החדש, את סוגי הלקוחות ויגיעו לשלב שנכון עבורם ליצור מיתוג מקצועי. דחיית תהליך המיתוג אינה מפחיתה מחשיבות פיתוח זהות עסקית שתהווה בסיס ליצירת כלים שיווקיים.

bottom of page


















