עיצוב גרפי
עיצוב גרפי נכון ייסייע לכם לקדם את המטרות העסקיות. בין אם מדובר במוצר שיווקי בודד או בתהליך מיתוג ופיתוח שפת מותג, העיצוב צריך לתת ביטוי למסרים השיווקיים והתדמית שלכם ולסייע לקידום המטרה עבורו נוצר.
אני מאוד אוהבת לעצב יפה, אבל המטרה שלי בעבודה עם לקוחות הסטודיו היא לעצב עבורם נכון. האתגר הוא למצוא את השילוב הנכון בין מסר וערך לבין עיצוב יפה. למצוא את החיבור בין הרצון של הלקוח למה שנכון עבורו.
עיצוב גרפי הוא שפה של צורות, צבעים וטכניקות. בעבודת הסטודיו העיצוב מהווה כלי להעברת מסרים שיווקיים ותדמיתיים עבור לקוחות הסטודיו. האתגר הוא לפתח עיצוב אותנטי, עיצוב שמחובר לסיפור שלכם, מותאם למאפיינים של קהל היעד, עיצוב שיעורר עיניין וידבר לצורך ולרגש שלו. לכן לפני כל פרויקט יש הקפדה על שיחה או תהליך מיקוד במטרה להבין את הצורך והמסרים אותם העיצוב נועד להעביר. חשוב שהעיצוב יתקיים בהלימה לתכנים הכתובים, יחזק, ישלים וינגיש אותם. עיצוב נכון יזמין את הקהל לקרוא את הטקסט ויקל על הקריאה שלו.
דיאלוג, הקשבה והתבוננות הם אבני היסוד של כל תהליך. אני מביאה איתי לכל פרויקט ניסיון של קרוב ל- 30 שנה בתחום כמעצבת ומבצעת גרפית. אני נגשת לכל תהליך עם סקרנות ופתיחות, הבנה שמולי נמצא אדם עם רצונות, רגשות ודעות ועם מחוייבות לחפש אחר הדרך הנכונה לשלב בינהם לבין הראייה וההבנה המקצועית שלי. אהבה רבה לעיצוב, לדיאלוג וחיפוש משמעות יחד עם כלים טכניים, כלים אימוניים והתבוננות מעמיקה מאפשרים לי למקד מסרים ולתרגם אותם לצורות, צבעים ופונטים שיתנו להם ביטוי ויזואלי ויהפכו לכלי שיווקי ולא רק לנראות יפה.
רוצים להתקדם עם מיתוג חדש?
צריכים לדייק מסרים?
רוצים לשפר את התדמית שלכם
אבל לא בטוחים איזה תהליך נכון לכם?
בואו נדבר :)
ככל שעובר הזמן אנחנו צורכים ומעבירים יותר ויותר מידע בערוצים הדיגיטליים. השיווק הדיגיטלי מאפשר לנו להגיע בקלות לקהל רחב גם בלי שיעשה שום פעולה לחפש אותנו, ויכול להגיע לקהל ממוקד בדיוור ישיר. הוא מאפשר לנו לייצר תקשורת קלה ולהיות נגישים בקלות ובמיידיות. אנשים נחשפים במהלך היום למאות ואלפי מסרים שיווקיים ולכן חשוב מאוד בפיתוח מוצרים שיווקיים דיגיטליים, להיות מאוד ממוקדים. כדאי לזכור הקהל שנחשף אליכם עשוי בתנועת אצבע אחת לעבור ליעד הבא שלו. אם לא עוררתם בו עיניין, אמון ורצון לקרוא את התכנים שלכם, הוא יעבור לאחרים בזריזות. הזמן מייצר עוד ועוד ערוצים וכלים שיווקיים. ככל שתיטיבו להכיר אותם ואת הקהל שלכם ותלמדו איפה הוא נמצא תוכלו לבחור את הכלים הנכונים ביותר עבורכם להגיע אליו.
עיצוב נכון יתן ביטוי ממוקד למסרים ולערכים שלכם ויגע בקהל הרלוונטי. הקפידו שהעיצוב שלכם יבלוט ויעורר עיניין, שיתן לכם ביטוי ויחשוף בצורה מהירה את המסר והבשורה שלכם וידבר לצוך ולרגש של האנשים. דברו אל הקהל שלכם בשפה שלו במסרים שיתנו לו סיבה להאמין שאתם יכולים לסייע לו ולא פחות חשוב להבין איך. ואז, אז האפשרות שיהפוך ללקוח תגדל.
עיצוב דיגיטלי
כבר לפני יותר מעשור שמעתי אנשים שהספידו את הדפוס. נכון, השיווק הדיגיטלי תופס יותר נפח בשיווק ומצמצם את מקומם של הכלים המעוצבים המודפסים. אבל הדפוס כאן וישאר לעוד הרבה זמן. אנחנו יכולים להעזר בו כחיבור אישי וישיר לקהל היעד אותו אנחנו פוגשים, למקם אותו במקומות אסטרטגיות גם כשאנחנו לא שם, ולאפשר נוכחות במרחב הציבורי, המסחרי ובכנסים ותערכות. בעבודה שלי עם לקוחות הסטודיו אני מעצבת עבורם כלים שיווקיים שמיועדים להדפסה בהתאם לצורך השיווקי ולקהל שלהם. העבודה לא מסתיימת בעיצוב, להבדיל מעיצוב לדיגיטל כשמעצבים לדפוס חשוב לדעת להכין את החומרים להדפסה. ניסיון רב במחלקות קדם דפוס במשרדי הפרסום המובילים לימד אותי לקבל הנחיות מבית הדפוס לפני כל עבודה בעיקר כשמדובר בפורמט רחב במטרה לעצב ולטפל בתמונות וחומרים גרפיים בצורה שתתאים להדפסה ולא תגרום להפתעות לא רצויות ברגע האחרון.