top of page
מיתוג | ביז פאב
המוצרים השיווקיים שעוצבו בסטודיו: עיצוב לוגוועיצוב לפייסבוק.
יוסי אוחיון, מוזיקאי, כותב ומרצה בחר למצוא הזדמנות בתקופת הקורונה ולפתוח פאב וירטואלי עבור חברי אירגון הנטווורנג בו הוא חבר. יוסי עורך מפגשים וירטואליים ביום חמישי בערב כשהוא באולפן שבביתו והמשתתפים בביתם כל אחד עם המשקה שלו. יוסי מנגן ושר והמשתתפים יכולים להקדיש שירים ליקיריהם או אחד לשני.קהל היעד מגוון, צעירים, מבוגרים, נשים, גברים, משפחות, יחידים... הלוגו שאוייר ועוצב בסטודיו מעביר את המסר שמדובר באירוע וירטואלי ונותן ביטוי גם לפאב. ערכים שמהווים בסיס לעיצוב הם קלילות, שימחה ואנרגיה טובה. הצבע הכתום מתקשר עם צבע ארגון הנטוורקינג. הונט שנבחר מוסיף תחושה של קלילות ושמחה.
bottom of page