מיתוג | חגית גנן - טיפול אישי, זוגי ומשפחתי וליווי מול מוסדות הרווחה.
המוצרים השיווקיים עיצוב וכתיבה: לוגו הכולל חיבור סלוגן, כרטיס ביקור ותמונת נושא לפייסבוק.
חגית גנן מטפלת במשפחות, בזוגות וביחידים. מלווה ומיעצת למשפחות ולעו״ד מול מוסדות הרווחה. חגית עבדה שנים רבות כעובדת סוציאלית במערכת הרווחה הציבורית, את הידע והניסיון היא מביאה איתה אל הקריירה העצמאית שלה המפגישה אותה הפעם עם המערכת מהצד השני. הניסיות התעסוקתי של חגית איפשר לה ליצור בידול מול הקולגות שלה בתחום הטיפול וליווי המשפחות. המטרה של חגית להתמודד מול המערכת ממקום בונה ומתקן חיים, לתת למטופלים ולאנשים שהיא מייעצת ומלווה, תקווה וכלים לתקן את המציאות, לערוך שינוי בחיים, למנוע התפרקות של המשפחה.
האתגר: במעבר משלב המיקוד לשלב המיתוג הויזואלי היה חשוב ליצור אסטרטגיה שתוביל את המיתוג עם מסר של הענקת ערך של צמיחה מתוך המשבר. לגבש שפה ויזואלית שיוצרת תדמית המשלבת בין רצינות ומקצועית לבין תחושה של שקט, רוגע והאישיות הנעימה המאפיינים את חגית ואת התהליך והתוצאה אליהם היא רוצה להוביל את המטופלים והאנשים שהיא מלווה.
הפתרון: בחירת האסטרטגייה נעשתה מתוך כוונה להוביל את המיתוג והמסר ממקום של צמיחה ותקווה. לאפשר לאנשים להאמין שניתן להתפתח מתוך המשפחה עצמה גם במצבים של משבר. תחילה חובר הסלוגן ״לבחור לצמו מתוך המשפחה״ שמשקף את האסטרטגיה של חגית. הבחירה בעיוב הייתה ליצור צורה שמספרת את הסיפור של השבר המשפחתי והבחירה לצמוח ממנו. פלטת הצבעים נבחרה בהשראת הטבע והמסר של שקוצמיחה ויוצרת תחושה של נקיון, עדינות ותקווה ומשקפת את הערכים והאישיות של חגית.