מיתוג - עיצוב וסלוגן | חינית שקד - ניהול כספים וליווי פיננסי לחברות ועסקים.
המוצרים השיווקיים שעוצבו בסטודיו: לוגו, עיצוב אתר, נייר מכתבים, קאבר לפייסבוק וללינקדאין.
חינית שקד מנהלת כספים לחברות ועסקים קטנים ורואת חשבון בהכשרתה, פנתה לסטודיו לתהליך מיתוג מחדש עבור העסק שלה שנמצא בתהליך התפתחות וצמיחה. בתהליך המיקוד חינית היטיבה לפרט את הצורך של הלקוח, את חוסר ההבנה בין ראיית חשבון לניהול כספים, את הפרדיגמות והחששות של בעלי עסקים שגורמים לרבים מהם להתעלם מהצורך העסקי שלהם לעבוד עם מנהל.ת חשבונות ומכך לאבד כספים ולמנוע מהעסק התפתחות וצמיחה.
האתגר: בעולם בו בעלי עסקים רבים נמנעים לקבל החלטות נכונות בשל חוסר הבנה בעולם הפיננססי, הבחירה הייתה יצירת מיתוג שנותן ללקוח תחושה של אמון וביטחון, תחושה שיש דמות שניתן לסמוך עליה מאחורי המותג. ערך נוסף שחשוב לתת לו ביטוי היא המימד האנושי שחינית מביאה איתה לעולם של מספרים וכספים. וכמובן ההבטחה לצמיחה ובטחון פיננסי.
הפתרון: האסטרטגיה שהתקבלה - לתת לחינית להיות המותג ובכך ליצור תחושת ביטחון שיש דמות מאחורי ההבטחות והמסרים. הוחלט כי ״חינית שקד״ יהיה שם המותג ואליו צורף הסלוגן ״יוצרים הצלחה פיננסית״ שיוצר הבטחה ברורה ללקוח. הלוגו מתבסס על צורה המורכבת מראשי התיבות של שמה של חינית - צורה פתוחה אשר נותנת תחושה של זרימה והתפתחות ומתקשרת עם סימן המטבע הישראלי - ₪. נעשה שימוש בפלטת צבעים שמשקפת את הערכים שמביאה איתה חינית לעבודה עם הלקוחות שלה. הצבעים מבטאים את האור והחום, את העומק, השקט והבטחון שהיא מביאה איתה ואת תהליך הצמיחה. נעשה שימוש בצילומי תדמית של חינית לחיזוק האמון והקשר האישי.