מיתוג | משהו טעים ליד - אפייה טבעונית ביתית.
המוצרים השיווקיים - עיצוב וכתיבה: שם וסלוגן לעסק, עיצוב לוגו, גלויה, תוויות למארזים, מגנט, נייר מכתבים ותמונת נושא לפייסבוק.
עסק לאפייה ביתתית טבעונית. כשאורית הגיעה לסטודיו, העסק שלה היה רעיון שעוד לא עשה את הצעד הראשון שלו. היא הגדירה אותו כעסק לאפים טבעוניים ביתית. בתהליך המיקוד עלה שהטבעונות היא חלק ממשהו גדול יותר. האמירה של אורית כי העסק אינו קייטרינג או מאפייה אלא היא מכינה מאפים קטנים שבאים ליד (מאפים קטנים מתוקים, מלוחים וגרנולה).
האתגר: תהליך המיקוד העלה את התובנה שהמוצרים של אורית עונים לצורך בסיסי רחב. מי לא אומר לעצמו לפחות פעם ביום ״איך בא לי עכשיו משהו טעים ליד הקפה/החליטה/הקפה.... וכי המוצרים שלה נותנים מענה גם לאנשים שאינם טבעוניים מאחר והם פשוט טעימים. מתוך התובנה הזו עלה הצורך ליצור מיתוג שמחבר את המותג של אורית לסיפור יום יומי שנוגע בתשוקה של כולנו למשהו קטן וטעים. לתת ביטוי לתחושה הביתית והאישית. וכמובן לתת במה חשובה לערך הטבעונות.
הפתרון: אסטרטגיית המיתוג שנבחרה - הטבעונות היא ערך מוביל, אבל המותג של אורית נותן מענה לרגע הזה ביום שבא לנו משהו קטן וטעים ליד הקפה, החליטה, המטבל... ולתחושה של ״בית״ ומדבר גם אל מי שאינו טבעוני. בשלב ראשון פותחו שם וסלוגן שמובילים את אסטרטגיית המיתוג. השם ״משהו טעים ליד״ והסלוגן ״מהמטבח הטבעוני של אורית״. העיצוב מובנה על איור צנצנת עוגיות ביתית שאויירה בסטודיו עבור המיתוג ונותנת תחושה של משהו אישי, ביתי ואף מעלה זיכרון מבית אמא או סבתא. פלטת הצבעים שנבחרה בהשראת הטבע והשימוש ברקעים של נייר ממוחזר מחזקים את הזיקה לערך הטבעונות.