מיתוג | עדו חיים רוזנטל - צלם, אמן ומדריך לצילומי רחוב
המוצרים השיווקיים - עיצוב וכתיבה: עיצוב לוגו ושם, כרטיס ביקור מתקפל, מיתוג סדנאות והרצאות, עיצוב אתר ופוסטים לפייסבוק.
עדו הוא צלם רחוב ומדריך צילום, אמן המשלב בין צילום לכתיבה. עדו מסתובב ברחוב ומחפש סיפורים, הוא ונחשף לרגע בחייהם של אחרים, סיפור בו הוא מוצא חיבור לסיפורו האישי, הוא כותב טקסט בהשראת התמונה ומעביר אותו לצופה שרואה אותו דרך עיניו האישיות ומתחבר אליו דרךסיפורו האישי.
בסדנאות עדו מלמד איך להתבונן על הרחוב בנקודת מבט שונה מזו שאנו רגילים וכיצד לזהות את הסיפור שברחוב.
האתגר: עיצוב לוגו ייחודי המעביר את המסר - מה שאתה רואה זה לא מה שאתה רואה... בלי לעשות שימוש בנאלי במצלמה. בהתייחסות לסדנאות הייתה חשיבות לייצר מותג עצמאי המתחבר למיתוג של עדו כצלם אמן. בשני המקים הפנייה לקהל ישראלי ולקהל בחו״ל.
הפתרון: לחידוד המסר נבחרה המילה EXPOSURE - מילה המחוברת לעולם הצילום ונותנת ביטוי לתהליך שעדו חווה כצלם רחוב והגילגול שלו עד לצופה. בעיצוב הלוגו הבחירה הייתה להשתמש בדימוי של אנפה המחפשת דגים, ודמותה משתקפת אבל בצורה אחרת. הטכניקה של קו הנראה כמו משיכת מכחול, המינימליזם והטכניקה יוצרים חיבור לעולם האמנות.
במיתוג ההרצאות והסדנאות, נוצר לוגו עם צבעוניןת שמחברת ללוגו של עדו, השפה הגרפית של הפונט מתקשרת עם החספוס של הרחוב. בפיתוח השפה הגרפית נוצרה חלוקה ויזואלית בשם ״מעבר לרחוב״ בין התמונה לרקע ובכך נוצר ביטוי ויזואלי משלים למסר.