מיתוג | עדו חיים רוזנטל - צלם, אמן

עדו הוא צלם רחוב, אמן ובנוסף מלווה תהליכים אישיים ומקצועיים בצילום. הוא מסתובב ברחוב עם המצלמה ומחפש סיפורים אותם הוא מצלם. מאותו רגע הצילומים מאבדים את הקשרם המקורי כשעדו יוצר בינם לבין חייו, מחשבותיו, הסיפור האישי שלו סיפור חדש. הוא נחשף לסיפור, רגע בחיים של אנשים אחרים ומתוכו לסיפורו האישי אותו הוא חושף במילים המצטרפות לתמונה.

האמנות של עדו מחברת בין צילום לכתיבה, מי שנחשף לאמנות שלו נחשף תחילה לצילום, לאחר מכן למילים ואז לאמירה של עדו ומפה נפתח לו אפשרות להביט אל עולמו האישי ולהחשף לעצמו מנקודת מבט חדשה, שונה.

   

מסרים ומטרות:

1. עיצוב לוגו ייחודי המעביר את המסר - מה שאתה רואה זה לא מה שאתה רואה... 2. חשיפה והשתקפות

3. את העובדה שמדובר בצילום אמנותי. 

   

הפתרונות של הסטודיו:

השתמשתי בדימוי של אנפה המסתובבת במים ומחפשת דגים שיעברו לידה, כאשר האנפה מתכופפת למים היא דמותה משתקפת אבל בצורה אחרת, היא עפה ולא עומדת והחירה להשתמש ב״חשיפה״ כשם עברו הצלחתי להעביר את המהות של התהליך והיצירה של עדו. את העובדה שמה שאנחנו רואים במבט ראשון זה לא מה שמוצג.
הטכניקה בה השתמשתי נראת כמו משיכת מכחול שגורם לצופה לעצור ולחשוב. המינימליזם והטכניקה יוצרים חיבור לעולם האמנות. 
כל אלו איפשרו לי לענות על כל המסרים. עדו מדבר אל קהל בארץ ובחו״ל ולכן השימוש בשם וטקסטים באנגלית.

על מנת לתת טעימה ולהמחיש את האמנות של עדו עיצבתי לו כרטיס ביקור מתקפל כשבצידו הפנימי אחד מצילומיו והטקסת שלו. הקו העיצובי ממשיך את הקו המינימליסטי הנקי.

   

המוצרים השיווקיים שעוצבו: לוגו - עיצוב ושם, כרטיס ביקור מתקפל ודף נחיתה.

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות