יצירת זהות עסקית מעוצבת | טניה דונכין - אדריכלות ועיצוב פנים

המוצרים השיווקיים שעוצבו בסטודיו: עיצוב לוגו, כרטיס ביקור, נייר מכתבים, תבנית למודעות מכירה לעיתון ושלט מכירה.

 לאחר יותר מ 12 שנה בתחום הנדל״ן ליטל פיאלה החליטה לעלות מדרגה ולפתוח משרד תיווך כעצמאית.

התובנות שעלו בתהליך המיקוד ולהן היה חשוב לי לתת ביטוי בעיצוב הם: מתן דגש על האזור הירוק שליטל עובדת בו והבתים הפרטיים.  מתן ביטוי לערכים המובילים של המשרד: מקצועיות, חדשנות, פתרונות ושיתופי פעולה עם אנשי מקצוע שונים ולמעשה תהליך התיווך ורכישת הנכס מורכב מרבדים שונים של צרכים שליטל נותנת להם מענה. החיבור בין יציבות וביטחון להתחדשות. המבנה של הלוגו - הריבוע והחלוקה שלו מעניקים תחושה של יציבות ומושפעים מהרבדים השונים של העבודה וממבנה הנוף הטבעי. הצבעים הצבע החום והירוק מעבירים את התחושה של הסביבה הירוקה. והקו העיצובי הנקי של שאר האלמנטים הגרפים יוצר תדמית יוקרתית ורצינית. נבחרה תמונה של זוג עובר דירה, תמונה המעבירה תחושה של תהליך קל ומשמח.