מרבית השירותים שקיימים בשוק מעמידים את בעל העסק מול המצלמה ונותנים לו לעמוד חשוף עם קושי ולעיתים חשש מהמצלמה, המונעים ממנו להתבטא נכון ולהצליח ״לגעת״ בלקוח הפוטנציאלי וביכולת להעניק לו תחושת ביטחון בעסק ומקצועיות. ב״מה הראיון״ יוצרים סרטים שיווקיים המובנים על ראיון, בעל העסק יושב עם מראיין ששואל אותו שאלות, הוא לא נמצא לבד מול המצלמה, השאלות מכוונות אותו להתמקד בנושאים החשובים, במידת הצורך יוכל המראיין ״להעניק גלגל הצלה״ ולחזור על מה שנאמר כך שהדברים יאמרו בצורה בטוחה.

בעיצוב הלוגו בחרתי לשלב בין בועות דיבור ומעביר את מסר הדיאלוג, לבין הסימן המוכר של סרטים המועלים לאינטרנט תוך יצירת זיקה באמצעות הצבע האדום ליוטיוב. שימוש בצבע צהוב מאיר, חם ואופטימי לבין אפור המשדר עולם שקט ועסקי.