גיבוש שפת מותג | שרית טל הרבה יותר מפלוס - יועצת ומאמנת כלכלית

המוצרים השיווקיים - עיצוב וכתיבה: כרטיס ביקור, סמל המצפן שמלווה את השיווק של שרית בנוסף ללוגו הקיים, גלויה, פלייר, כריכה לחוברת, דפי מידע למייל ומגנט​.

שרית טל - הרבה יותר מפלוס, יועצת לכלכלת המשפחה, מרצה ומלווה בתהליכים פרטניים. שרית עובדת עם קהל פרטי ועם בעלי עסקים, מעניקה להם כלים שיעזרו להם לצאת מהמינוס ולעבור למצב של פלוס בחשבון הבנק. כמו כן שרית מלווה עסקים ונותנת להם ייעוץ עסקי שיוביל אותם להצלחה עסקית וכלכלית. מי שעובד עם שרית מקבל כלים והדרכה להתנהלות עתידית לשנים הבאות על פי יעדים שהוגדרו בתהליך. 

השירות של שרית נותן לאנשים אפשרות לשנות את מצבם ולעבור ממינוס לפלוס אבל המטרות שהוצבו כתוצאה מתהליך המיקוד הם יצירת ביטוי בעיצוב לשני הקהלים תוך שמירה על שפה גרפית אחידה והצבת התהליך והערך המוסף שהלקוחת של שרית מקבלים כאסטרטגיית המיתוג. בשלב ראשון יצרתי את  סמל המצפן כביטו לעובדה ששרית מתווה ללקוחות שלה דרך להתנהלות כלכלית לחיים ולא רק פתרון מיידי למשבר. סמל שהפך להיות סמל זיהוי שמלווה את העיצובים של שרית בנוסף ללוגו.בחרתי לעשות שימוש בפלטת הצבעים המופיעה בלוגו על מנת ליצור תחושה של תהליך נוח ונעים ולא מכביד. התמונה המובילה מראה תמיד אווירה שמחה ונינוחה, אנשים שמרוצים מהרגע. השילוב של הצבע הרגוע והאחיד של התמונה עם הצבעוניות השמחה של הלוגו יוצרים תחושה אופטימית ויוצרים הבטחה ומניעים לפעולה. בכרטיס הביקור הצבע ירוק הוא הדומיננתי על מנת להעביר מסר של צמיחה והתחדשות.