גיבוש שפת מותג | שרית טל הרבה יותר מפלוס - יועצת ומאמנת כלכלית

המוצרים השיווקיים שעוצבו: כרטיס ביקור, סמל המצפן שמלווה את השיווק של שרית בנוסף ללוגו הקיים, גלויה, פלייר, כריכה לחוברת, דפי מידע למייל ומגנט.

שרית עובדת עם קהל פרטי ועם בעלי עסקים, מעניקה להם כלים שיעזרו להם לצאת מהמינוס ולעבור למצב של פלוס בחשבון הבנק. כמו כן שרית מלווה עסקים ונותנת להם ייעוץ עסקי שיוביל אותם להצלחה עסקית וכלכלית.

   

מסרים ומטרות:

בתהליך עם שרית נעשה חיפוש אחר הערך המוסף שהלקוחות שלה מקבלים כתוצאה מהשינוי הכלכלי.

1. נתינת ביטוי לייחוד של שרית הוא החיבור בין כלכלת המשפחה לייעוץ ואימון עסקי, 2. נתינת דגש לערך המוסף כתוצאה מהמעבר ממינוס לפלוס = איכות חיים והצלחה. חוסר הצורך להתמודד עם מינוס, מאפשר ללקוחות של שרית להשקיע במשפחה ולקבל איכות חיים טובה יותר אווירה טובה במשרד כתוצאה מהשינוי במצב הכלכלי. 3. ביטוי לערך המוסף ששרית נותנת ללקוחות שלה - נתינת כלים והתווית דרך להתנהלות כלכלית נכונה לחיים.

   
   

הפתרונות של הסטודיו:

   

יצירת סמל המצפן - חיבור בין מצפן לבין הלוגו הקיים כביטוי לכלים להתנהלות כלכלית עתידית נכונה ולשימור התוצאות שקבלו הלקוחות של שרית מהתהליך. נעשתה בחירה לעשות שימוש בפלטת הצבעים המופיעה בלוגו על מנת ליצור תחושה של תהליך נוח ונעים ולא מכביד. התמונה המובילה מראה תמיד אווירה שמחה ונינוחה, אנשים שמרוצים מהרגע. השילוב של הצבע הרגוע והאחיד של התמונה עם הצבעוניות השמחה של הלוגו יוצרים תחושה אפוטימית. הטקסטים יוצרים הבטחה ומניעים לפעולה.

בכרטיס הביקור הצבע ירוק הוא הדומיננתי על מנת להעביר מסר של צמיחה והתחדשות.

   

עיצוב דיגיטלי

 סטודיו רונית:עיצוב ובניית האתר

  • Facebook Social Icon

להתייעצות ראשונית

ללא עלות וללא התחייבות