גיבוש שפת מותג | שרית טל הרבה יותר מפלוס - יועצת ומאמנת כלכלית
המוצרים השיווקיים: כרטיס ביקור, סמל המצפן, גלויה, פלייר, כריכה לחוברת, דפי מידע למייל ומגנט.
שרית טל - הרבה יותר מפלוס, יועצת לכלכלת המשפחה, מרצה ומלווה בתהליכים פרטניים. הגחע לסטודיו עם לוגו וסלוגן ובקשה ליצור לעסק שלה שפת מותג. שרית עובדת עם קהל פרטי ועם בעלי עסקים, מעניקההאתגר: להם כלים שיעזרו להם לצאת מהמינוס ולעבור למצב של פלוס בחשבון הבנק. כמו כן שרית מלווה עסקים ונותנת להם ייעוץ עסקי שיוביל אותם להצלחה עסקית וכלכלית. מי שעובד עם שרית מקבל כלים והדרכה להתנהלות עתידית לשנים הבאות על פי יעדים שהוגדרו בתהליך.
האתגר: יצירת אסטרטגיה שתתן ביטוי לערך המוסף של התהליך ולא תתמקד רק בקושי הכספי. פיתו שפה גרפית אחידה שתתן ביטוי לשני הקהלים.
+
>
הפתרון: בשלב ראשון פותח סמל המצפן כביטו לעובדה ששרית מתווה ללקוחותיה דרך להתנהלות כלכלית לחיים ולא רק פתרון מיידי למשבר. סמל שהפך להיות חלק מובנה בשפשפת המותג שפותחה בסטודיו. התמונה המובילה בכל עיצוב מעניקה תמיד תחושה של אווירה שמחה ו/או נינוחה, אנשים שמרוצים מהרגע. השילוב של הצבע הרגוע והאחיד של התמונה עם הצבעוניות השמחה של הלוגו יוצרים תחושה אופטימית ותהליך שלא מכביד על הלקוח. בכרטיס הביקור הצבע ירוק הוא הדומיננתי על מנת להעביר מסר של צמיחה והתחדשות.