
סיון בעלת סטודיו לג׳ירוטוניק הגיעה אל הסטודיו לתהליך מיקוד עסקי ויצירת לוגו חדש לעסק. בתהליך למדתי שסיון מטפלת בכאבים כרוניים בעמוד השידרה ובכאבים המגבילים את התנועה. בנוסף לעבודת הסטודיו סיון מרצה ומדריכה בסדנאות.
האתגר: בתהליך עלה שאמנם סיון בעלת סטודיו לג׳ירטוניק אבל היא מציעה ללקוחות שלה הרבה מעבר - היא מטפלת בכאב ומחזירה להם את איכות החיים.
בנוסף הבנו שהכלי הדומיננטי של סיון הוא ה״כיסא״ בין אם בסטודיו ובין אם בהרצאות וסדנאות ושיש לתת לו מקום ביצירת המיתוג החדש.
הבנתי שצריך לשנות גישה ולדבר על המשמעות שסיון מביא לעסק וללקוחות. לאחר סידרת פגישות הבנו שההגדרה המדויקת יותר והפוקוס בשיווק הוא על הערך ושיפור איכות החיים של אנשים בכך שבתהליך עם סיון הם מצליחים להחזיר לגוף את יכולת התנועה שלו וע״י כך להקל ולשפר את איכות החיים ברבדים השונים שלהם ושהסטודיו הוא כלי מרכזי בשלם שהוא גדול ומגוון יותר.
הפיתרון: בחרנו להפוך את סיון למותג עצמו כמפתחת תהליך מובנה הכולל כלים שונים. חיברתי את הסלוגן ״ללמוד לחיות בתנועה״ ויצרתי איור של כיסא ודמות ולהדגיש את התנועה.
שילבתי בעיצוב צבעים ירוק, כחול וסגול להעברת תחושה של רוגע, שקט, בריאות וביטוי לתהליך העומק, ביטוי לאישה שמאחורי העסק - תחושה של חום, שקט, איכות ובגרות.
