top of page
  • רונית ברק | סטודיו רונית

הדפסת ניסיון תחסוך לכם כסף ועוגמת נפש

עודכן: 16 באפר׳ 2020


למה חשובה הדפסת ניסיון
הדפסת ניסיון תחסוך לכם כסף ועוגמת נפש

קבלתי הודעה בווטסאפ: ״הי אני בדפוס... את יכולה לעשות את זה קצת יותר אדום?״ בטח שיכול... :) תקנת, שלחתי... זה לקח כמה דקות וכרטיס הביקור יצא בדיוק בכתום שהלקוח רצה.

החלטתם להשקיע בשיווק העסק שלכם, בחרתם סטודיו למיתוג, עשיתם דרך, השקעתם זמן וכסף... ואז מגיע סוף סוף השלב בו הרעיון יהפוך לכרטיס ביקור/פלייר/קטלוג..... ובדיוק ברגע הזה החלטתם שלא בא לכם יותר להתאמץ ובחרתם לשלוח את העבודה לדפוס. אז כן, זה יסוך לכם זמן אבל זה יכול לגרום לכם את החומר הסופי מודפס ונראה שונה ממה שרציתם, ממה שראיתם על המחשב שלכם או מאיך שדמיינתם אותו.


זה בדיוק מה שקרה ללקוח ששלח לי את ההודע, רק לשמחתי הוא לא שלח במייל ובא לאסוף את כל כרטיסי הביקור שלא, אלא נענה לבקשתי ללכת לדפוס ולאשר את הדפסת הנסיון. כשראה פער בין מה שראה על המסך שלו יתקשר אלי ויכולתי להתאים לו את הצבע למה שרצה ובכך נמנעה ממנו עוגמת נפש ו/או הוצאה מיותרת בהדפסה חדשה. זו הסיבה שאני מתעקשת עם הלקוחות שלי ללכת לבית הדפוס ולאשר הדפסת נסיון ולהדפיס את כל הכמות רק לאחר שאישרו אותה. במידה והם רוצים לתקן הם יודעים שאני זמינה להם לעשות את השינוי ולשלוח קובץ חדש לדפוס. קיימים גורמים שונים שיכולים לליצור פער בין מה שהלקוח ציפה לקבל לבין התוצאה ובינהם: 1. תצוגת מסך - קיימים פערים גדולים בין הנראות של העבודה על מסכים שונים, לכן יכול להיות מצב שהלקוח רואה על המסך צבעוניות מסויימת כשהמעצב הגרפי השתמש בצבע או גוון שונים לגמרי. 2. מדפסות וצבעים - רוב העבודות מודפססות היום בדפוס דיגיטלי. המדפסות מכויילות בצורה שונה,דבר שמשפיע על התוצאה. בתי דפוס שונים משתמשת בצבעים של חברות שונות וובאיכות שונה. לכן אותו הקובץ יכול להראות שונה בהדפסה בין בית דפוס אחד לשני וגם בין מכונות שונות באותו בית הדפוס. 3. גודל פונתים - גודל הפונטים כפי שנראים במסך נראה שונה בהדפסה עצמה. לכן יכול להיות מצב שהייתם מרוצים מגודל הפונטים על המחשב, אבל בקובץ המודפס הם נראים לכם קטנים או גדולים מדי. 4. סוג הנייר - אותה הדפסה תראה שונה על סוגי נייר שונים. לכל נייר יכולת ספיגה אחרת, יש ניירות מבריקים ויש לשלא, יש ניירות בגוונים וטקסטורות שונות. כל הנתונים האלה משפיעים על הצבעוניות של הקובץ. בתמונות יכולים אף להווצר פערים באיכות התמונה.

שום דבר לא יכול לדמות את התחושה של כרטיס ביקור, פלייר או כל חומר שיווקי אחר כפי שנראה בגודל אחד על אחד, על הנייר עליו אתם מדפיסים כפי שהוא נראה במציאות. אז תעשו לעצמכם טובה.... ותשקיעו עוד קצת זמן. אל תשלחו קובץ לדפוס ותבואו לאסוף את העבודה המוגמרת, תשקיעו עוד קצת ולכו לאשר הדפסת נסיון. זה יכול לחסוך לכם לא מעטט עוגמת נפש בסוף.

 

אתם מוזמנים לפנות אלי ולהתייעץ

שיחת ייעוץ טלפונית ללא עלות וללא התחייבות 054-2400388

רונית ברק

סטודיו רונית - מיתוג ועיצוב מסרים שיווקיים

 

33 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page